4 Mart 2010 Perşembe

DÖRTLÜ FİNALE 1 ADIM KALA

İndesit Şampiyonlar liginde oynanacak dörtlü finalin evsahibi belli. Dörtlü finalin diğer 3 takımı ise bu hafta oynanacak ve gelecek hafta yapılacak rövanş maçları ile belli olacak. Yarın akşam Moskova'da Odintsovo ile karşılacak Fenerbahçe Acıbadem bir çok kişiye göre favori. Bu sene oynadığımız resmi maçlarda namağlup olan ve sadece 4 set veren bir takım olarak bu gayet normal. Ancak Dinamo Moskova'yı eleyen bir rakip var karşımızda ve ben her ne kadar takımımıza çok güvensem de işimizin çok da kolay olmadığını düşünüyorum. Fenerbahçe Acıbadem'in her maçını 3-0 alması beklentileri çok yükseltti. Bu nedenle yarın çoğu kişi 3-0 lık bir sonuç bekliyor. Umarım ben yanılırım ama bu kez 3-0 kazanmamızın zor olduğunu düşünüyorum. Eleyeceğimizi ama bu sefer 3-0 lık maçlar oynayamayacağımızı düşünüyorum.
Perşembe günkü maçtan sonra Cumartesi günü bu sene bizden ligde set almayı başarabilen tek takım olan ve büyük ihtimalle şampiyonluk için karşılaşacağımız VGSTT ile oynayacağız. Onlar dün İndesit Şampiyonlar liginde kendi sahalarında Novarra'ya 1-3 yenilerek Dörtlü finallere katılma şansını da kaybettiler. Artık Ligde başarı onlar için tek hedef oldu. Bizim ise hedeflerimiz daha büyük. Takımın kırılganlığını test edebileceğimiz bir sürece girdik.
Ali Şen'in zamanında söylediği ama (futbolda) bir türlü gelmeyen "AVRUPA ŞAMPİYONU FENERBAHÇE TAKIMINI TAŞIYAN UÇAĞIN" bu sezon FENERBAHÇE ACIBADEM olarak DÖRTLÜ FİNAL SONRASI CANNES' dan geleceğini ve hepimizi gururlandıracağını umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder