8 Nisan 2010 Perşembe

FENERBAHÇE ACIBADEM - ECZACIBAŞI


Dörtlü Final maçlarından önce oynanan ilk maçta Eczacıbaşını 3-0 yendiğimizden Final kapısını araladığımız için rahattım ama Fenerbahçe Acıbadem'in hafta sonunda Dörtlü Finalde arka arkaya iki zorlu maç yapması nedeniyle hem fiziksel hem de mental olarak yorgun olması da düşündürüyordu beni. Finale çıkacağımızdan emindim ama zorlanabileceğimizi hatta maçı 3-1 veya 3-2 kaybedebileceğimizi bir an için bile olsa düşünmüştüm.
Ntvspor maçı naklen yayınlamaya başladığında Eczacıbaşı kaptanı Esra'nın Kaptan Çiğdem Can RASNA'ya çiçek verdiğini gördüm. Antu com forumlarından Eczacıbaşının maça yukarıda resmi olan pankartla çıktığını ve bizim taraftarımızın da maç sonunda bu jeste karşı jest yapıp alkışladığını okudum.Ama naklen yayınlanan maçta ülkemizde az görülen bu sahneleri izleyemedim. Eminim ki olumsuz şeyler yaşansaydı "sahalarımızda bunları görmek istemiyoruz" diye tekrar tekrar yayınlarlardı.
Maça Fenerbahçe Acıbadem beklediğimden de iyi başladı. De Brandt takımdaki oyuncuların yorgun olup olmadığına bakmadan asıl kadrosu ile maça başladı. İlk başlarda Eczacıbaşı 6-2 öne geçti ama sonra oyunda kontrol hep Fenerbahçe Acıbadem'in oldu ve seti farklı aldı.
İlk seti alan Fenerbahçe Acıbadem adını Finale yazdırmıştı. Pasör değişikliği yaparak Dricks'in yerine Naz'ı Osmokroviç'in yerine de Alice Blomm'u alarak başladı ikinci sete. İkinci set Eczacıbaşı için tam bir işkenceye döndü.En son hangi seti 25-9 kaybetmiştir acaba...
Üçüncü sette Kaptan Çiğdem yerini İpek'e bıraktı. Bu set biraz daha çekişmeli geçse de setin sonlarını iyi oynayan Fenerbahçe Acıbadem seti 25-22 maçı da 3-0 almayı başardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder