5 Nisan 2010 Pazartesi

KAYSERİ MAÇI

Geçen hafta Ali Sami Yen'de her zaman yaptığımız gibi 6Saray'ı yenmiştik. Kimilerine göre tesadüfi, saçmasapan bir gol olsa da bize 3 puanı getirmişti. Ligde tekrar söz sahibi olma hakkı kazanmıştık ama o galibiyetin anlamlı olması için bugünkü Kayseri maçında puan kaybetmemiz gerekiyordu.
Maçı doğru dürüst izlemedim. İndesit Şampiyonlar Ligi Dörtlü Finalinde Sarı Meleklerin şampiyonluk maçı vardı ben de o maçı izlemeyi tercih ettim.Aklım da kalbim de o maçta olduğu için ara ara baktım Kayseri maçına.
Konsantrasyonum olmadığı için keyif alamadım maçtan. Gökhan Ünal'ın ve Lugano'nun golleri ile net bir sonuç almışız. Haftaya Ankarasporla oynamadan 3 puan daha yazacağız hanemize. Sonra ise bana göre ligde bu sezondaki kader maçımızı oynayacağız Saraçoğlunda 8JK ile.
Şubat ayında karamsarlık vardı herkeste, Mart ayı ise umutlarımız yeşertti. Bakalım Nisan ayı bize hangi duyguları yaşatacak. Mayısta ŞAMPİYONLUK kutlamaları yapacağız ama bu kutlamalar içinde FUTBOL var mı yok mu yaşayacak ve göreceğiz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder