2 Nisan 2010 Cuma

FENERBAHÇE - ARKAS YARIFİNAL 1. MAÇ

En son söylenecek sözü baştan söyleyeyim; MUHTEŞEMDİ...
Maçın başlangıcını izleyemedim. Maçı izlemeye başladığımda 8-3 yenik durumdaydık ne oluyoruz derken aradaki farkı kapadık.8-12 geride iken Emre servis atmaya başladı ve 14-12 oldu. Ama o ne servis atma idi. Bugün çok etkili servis attık. istatistiklerde 73 serviste 6 ace 11 de hata gözüküyor ama maçı izlerken daha çok servis sayısı aldığımız düşünmüştüm.
Hücumlarda çok iyi idik. Ama ben daha çok takımın savunma yapmasındaki arzusunu, isteğini beğendim. Her topa atladılar, her topu çıkarmak için mücadele ettiler. Erkek voleybol maçlarında topun oyunda kaldığı çok ralliye rastlamak pek mümkün değildir. Ama bugün iyi ralliler izledik. Hele ikinci sette bir sayı vardı her iki takımda çok iyi savunma yaptılar ve etkili hücumlar yaptılar ama en sonunda sayı bizim oldu. Bu maçtan büyük bir keyif aldım.
Özkan'ın 3 blok sayısı var ve maç içinde çok iyi savunma yaptı ama hücumu çok kötü idi. Gardnerin ise hücumları çok iyi idi ve hatırladığım kadarıyla en yüksek yüzdeli hücumu bu maç. Coskoviç yine çok etkili smaç servisler attı. Arka ortadan yaptığı hücumlar etkili oldu. Manşet karşılaması da iyi idi. Divis de bana göre bugün iyi oynayanlardandı. Libero Serkan ise son zamanlarda gördüğüm en iyi oyununu ortaya koydu. Bana göre bu maçın adamı EMRE idi. Tek kelime ile Helal olsun ona.
Takım olarak çok iyi idik. Burada Demeter'e tebriklerimizi sunmak ve bu maçtaki oyunumuz dolayısıyla kutlamamız gerekiyor. Ancak merak ediyorum bu takımda neden hiç oyuncu değişikliği yapmıyor.
Son bir soru da her zaman 12. adam olarak övdüğümüz taraftarımıza. Bu takımın maçlarına gelmek için daha ne bekliyorsunuz? Sponsoru olmayan bu takım en az kendisi kadar güçlü takımlarla bu kadar zorlu mücadele ederken neden ona sahip çıkmıyor, onu yalnız bırakıyorsunuz. Fenerbahçe Acıbadem'e sahip çıktığımız kadar bu takıma da sahip çıkmamız gerekmez mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder